Jag är fri för att jag tackade nej till arvet efter min Far!!!

Låt inte mammon, dvs pengar, styra ditt liv!

Julklapp


Läs här om en som tackade nej till miljoner och anledningen bakom detta i Expressen.
En tanke i dessa tider, där pengar styr över människor, förstör relationer, där jul firas och anledningen verkar vara att shoppa andra och sig själv glada eller omtyckta.

Och jag som trodde det handlade om Gud, att han skulle vara i första rummet dessa dagar. Man kan inte älska både mammon och Gud, står det ju................

Det är inte det skapade utan Skaparen som skall vara i centrum, då blir relationer hela.

Låt inte pengar styra Ditt liv, utan kärlek och omtänksamhet.

För Jesus in i tiden och hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback