Godare jul till er alla...

Gemenskap kontra isolering.

Jul. En tid för eftertanke. Förhoppningsvis.
För en hel del, möten med nära och kära med god mat och skratt.

Så finns det andra.
Som inte har just någon direkt omkring sig.

image405
Men man kan kan vara ensam, också bland andra.
Till de som känner sig ensamma går mina tankar idag och imorgon.

  • Ber för er och dig!

Jag tror på en Gud, som bryr sig och som älskar oss alla, så mycket att han har räknat varje hårstrå på ditt och mitt hår, som det står i Bibeln.

Han vet hur vi har det - i med och motgång.
Han kom till oss och visade hur mycket han älskar dig och mig.

Det är stort.
Ofattbart underbart.

Må Gud vägleda Dig kommande år. Lyssna inåt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vill önska dig och din familj en riktigt God JUL.

Åsa

2007-12-24 @ 09:51:28
Postat av: Mikael

Vill önska Dig och hela din fina familj en välsignad jul med Guds Frid.

Hälsa alla från djupet av mitt hjärta.

Mikael

2007-12-24 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback