Rensa ut huset och huvudet........

Så är man där. Äntligen.

Har börjat rensa ut.
Målsättningen är att gå igenom alla saker jag har och bara ha kvar de jag behöver.
Läste i dagens tidning att jag inte är ensam. Har gått igenom två rum ännu och igår köpte jag 20 kartonger som skall fyllas för att få mer andrum, även i mitt huvud. Prylar kostar energi.

image82
Till slut blir allt överfullt....

Även datan fick sig en genomgång under två dagar.

Man börjar känna sig befriad. Man behöver inte så mycket. Livet, Jesus och en hoj (och gärna min Fru och dotter..).

Först måste man nog rensa i sitt inre, sedan det yttre. Så har jag i alla fall gjort.

Vad har du gjort? Gör prylarna dig lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback