Stressad pga att det är FÖR bra....

Ok.

En student skall lida. Punkt.
image318
Har nu en ny mobil som det inte går in mer än ca. 100 låtar på, eller något... + att den har radio samt kamera och så kan man maila och kolla "nätet". SURT....

Inte mer än dessa begränsat antal låtar...

FÖRR: Vägde den ca. 7 kg, ingen batteritid, gick bara att ringa och var SKITDYR.

Tror jag pröjsade ca. 30.000:-. Trettio laxar för en av de första för ca. 25 år sedan....

Och nu. Lite gnällig...
Ok, jag har värsting i-poden som det går in 20.000 låtar på.
Har bara tankat ner ca. 360 album, så det blir ca. 4.000 låtar eller något.

Vad är problemet?
Vilken skall jag ta med mig när jag går ut. Bägge.... Verkar onödigt.

Å ena sidan om man bara kan välja mellan 100 låtar så blir man orolig.
Om man å andra sidan tar med sig i-poden så är den lite för stor, tycker jag nu...

Men jag måste ändå ha med mig telefonen....

Och vad skall jag välja mellan dessa 4.000 låtar..

Vad var det jag sa´!

EN STUDENT MÅSTE LIDA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback