Vem snodde mina timmar.......& luktar jag gammalt snart....

Vaknade tidigt. Igen.

Gamla människor vaknar tidigt. Är jag en sådan nu...
Luktar ju inte gammalt. Huden sitter som den skall. Har inte ramlat i duschen. Minns vem jag är.

image336

Och så det här med timmarna.
Det var morse nyss, nu är hon plötsligt 17.16. Vad hände...

Datorn äter mina livs återstående timmar.

Har skrivit avtal med flera företag för mitt företags räkning idag. Pillerjobb.
De skall få olika underhållare för deras events.

Förr höll jag på så här hela dagarna. Pengarna flöt in, men inte visheten.
Nu är det tvärtom. Borde vara mer lagom...

När det känns trist så läser jag
Magnus Ugglas blogg. Han ÄR kul.

Ligger före i skolan. Som vanligt. Men är van att vara strukturerad. Tar inte raster. Vad skall jag göra då?
Titta ut på skogen. Om det har kommit snö, om det har blivit mörkt, eller...

Naturen funkar bäst på sommaren. Annars kan man se den på video.
Snö är fint. Men ärligt, det är kallt, blött och jobbigt att klä på sig.

Jo, jo...
Håller på att bli gammal.

Är väl dags att snart ratta in P1 på radion, sägs det när man snart har levt över 18.000 dagar...
Lyssna på väderleken, så jag vet hur bra jag har det inne.

Den enda överraskningen man får är genom den slumpvisa följden jag valt för min i-pod där jag har över 6.000 låtar. Fick tips på akademiledamoten Peter Englunds utmärkta blogg. Så kul har jag det...
Undrar hur man blir överraskad som munk i ett kloster. Kanske enbart över att man fått en ny rynka...

Snart är väl synen borta. Har ju glasögon, hoppas jag inte luktar gammalt i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback