Disckjockey slog ner gäst...

Inte är jag förvånad. Jobbade som discjockey i över 16 år, men nu har det hänt som många av oss som "jockade" dessvärre tänkt.

Fulla människor som kommit fram till dj-båset och som sagt: "Har du inte den här nya låten, du vet.... la,la,la..."
Nej, har man sagt. Ju senare det blev på nätterna, ju tjatigare blev dem. Puh...
image287
En dj som jobbade åt mig när jag drev nattklubb i Enköping sade till en kille som tjatade. "Vad tjänar du?". "Ja, ca. 175.000:-". "Ok, sade han, jag tjänar dubbelt så mycket som dig, detta på min musik, har du eller jag fel?....". Det blev en pressad situation kan jag berätta och jag fick avstyra ett bråk. Men nu har det hänt...


29-åringen gick fram till discjockeyn på Platå för att önska en rocklåt. Men framme vid båset blev han nedslagen och fick en bula i bakhuvudet. Nu åtalas dj´n för misshandel, står det i dagens nät-expressen.

En hit som slog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback