En ledig dag för påfyllning....

Har studerat flitigt denna vecka, trots förkylning och trötthet.

image272
Behöver påfyllning idag.


Skulle åkt till Örsundsbro idag för att delta i gudstjänster där i studiesyfte bl.a.
Vill egentligen få påyllning, som man bara kan få i kyrkan, och tillsammans med andra ta del av Guds ord. Idag är det högmässa i närheten av mig, men de har bara alkohol i kalken gällande nattvarden, så jag tycker det känns så jobbigt att inte få ta del av bägge elementen. Vill inte känna mig utanför där. Vet att Jesus inte låter mig vara utanför, bara vissa kyrkor pga. olika anledningar.

Ber om att få vara med. Hoppet har Jesus skänkt oss. Och mig....

Tar del av tv-gudstjänsten istället. Hostande och förkyld hemma. Skall bara vara idag. Och få kraft och påfyllning genom Bibel läsning. Gud är god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback