Tunga boys...

Stora boys, feta bilar och mycket cash.

Vad har hänt? Jo, har krängt mig igenom min andra deckare i mitt liv och som många redan läst också, "Snabba cash" av Jens Lapidus. Ok. Men enligt mig inte alls i samma höga division som Stieg Larssons tre böcker. Tuffa grabbar beskrivs. En annan värld.

Har ju jobbat inom krog-Stockholm under många år under 1970-80-talet, men klimatet har hårdnat på alla sätt sedan dess. Träffade många kul människor under den tiden på ställen som Alexandra, Café Opera, Berns, Upstairs, New Generation, Tramps, Börsen, AD, Slitz, Riche och andra kul ställen.

Undrar vad som hände med alla man kände? På den tiden gled man förbi alla köer, kände alla i dörrarna eller hade VIP-kort. Träffade mina kamrater som också var stjärndisckjockeys på den tiden förra sommaren. Kul.

Nu lever man ett annat liv.

Så kan det gå. Hå ja ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback