Back to bloggande.

Ont det gör ont.

Så sjöng Lena Ph, vilket jag delar, då min axel gör sig påmimd.

Skall dagligen skriva igen, men håller på med mitt examensarbete, vilket tar tid. Dessutom får jag inte skriva så mycket pga. axeln, som inte läker bra, tyvärr.


Var igår f.m. och talade på TYFRI MCs motorcykelgudstjänst som ägde rum utanför Allhelgonakyrkan i Stockholm.

Många trevliga och givande möten denna underbart soliga dag. Träffade en gammal vän från det tidiga 1980-talet ,Ingrid, vilket var roligt. Tänk vad tiden går... Känns som igår.

Bra musik och en fängslande (hi..) delning av fängelseprästen Mats från Svartsjöanstalten.
(Bilden är på Lasse Franklin, TYFRI MC)

Har Ni saknat mitt skrivande, eller skall jag lägga ner denna blogg???? Skriv gärna så jag vet.

Numera håller jag också på med en egen hemsida: www.bedrup.blogg (som är under konstruktion, men som ligger ute redan nu).

Är det någon som har bra tips på bra hojfik i Mälardalen som jag kan lägga in här, så kommentera här, så lägger jag ut dem.

Kör lugnt i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback