Bjuden på över 20.000:-.....

Någon där uppe måste gilla mig och mitt företag.
image323

Läs denna för mig osannolika historia.

Häromdagen ringde en annonsförsäljare som hade fått order av sin chef, att ge mitt företag en gratisannons.

En helsida i en seriös event tidning för att vi har varit deras trognaste kund och alltid skött våra betalningar.

Den är värd över 20.000:-......

Även hon tvivlade på sin chefs order och omdöme.
Tack säger undertecknad.
Har nog annonserat de senaste 28 åren i deras tidning, men ändå.....

Sådant här tror man inte förekommer längre. Eller hur.
Det är så man kan tror på en högre makt. Fast det gör jag ju innan.

Men ändå.
Tack.

När blev du bjuden på en positiv upplevelse senast..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback