Idag är det 1. 393 395 minuter sedan....

Idag är det...


•·         fem och ett halvt år eller

•·         2.007 dagar eller

•·         83.625 timmar eller

•·         1. 393 375 minuter


- sedan jag förhoppningsvis drack alkohol för sista gången.



Under denna tid har jag bl.a...
 

•·         Bott 6 månader i studentrum i Sigtuna

•·         Och då studerat Svenska Kyrkans grundkurs på Sigtuna Folkhögskola

•·         Jag har under 4 år studerat på Johannelunds teologiska högskola

•·         Och under 3 år studerat på Uppsala Universitet

•·         Ovan har resulterat i en Degree of Master of Theology (teologie kandidatexamen)

•·         För Uppsala Domkyrka gått på en katakumé kurs

•·         Gått på en Alpha kurs och sedan varit ledare

•·         Sökt, genomgått samt blivit antagen prästkandidat

•·         Opererat min axel 2 gånger

•·         Förmodligen ätit minst över 6.000 gånger

•·         Börjat att föreläsa om bl.a. dysfunktionalitet hos familjer, om glömda barn samt om min life-story

•·         Både varit glad, ledsen, uppgiven och förhoppningsfull

•·         Litat och litar på att Gud har en plan för mig

Och så har jag givetvis läst enormt många olika sorters böcker...

Kanske har jag blivit lite visare. Och jag inser att jag kan väldigt lite om lite grann. Jag är tacksam för att jag lever och har det bra, även om livet varit svårt tidvis.

Tack alla Ni som hjälpt mig genom dessa år.
Framförallt går mitt hjärtats tack till Christine och Michelle samt alla våra underbara djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback