400 000 barn - vill du hjälpa mig!!!!!!!!!!??????????

Har fått en hel del positiva kommentarer angående min intervju i Rapport, SVT 1 igår, och nu har jag en utmaning till just Dig.


Maila mig om du kan tänka dig på något sätt stödja ett framtida nätverk för alla de 400 000 glömda barn som växer upp i Sverige.

Ett glömt barn är man när föräldrar, omgivning såsom vänner grannar, skola och dessutom forskningen har övergivit en och då en eller bägge föräldrarna har ett miss- eller riskbruk, i huvudsak gällande alkohol, men även andra former såsom arbetsmissbruk, narkotika etc. inbegrips här. 

Det är dags att göra något. Har du hjärtat på rätta stället och lite mod, så maila mig ditt namn med din e-mailadress.
Hur ett sådant nätverk kan se ut vet jag inte just nu, men ATT det behövs är jag övertygad om.

Tänker på vad Jesus sade: "Låt barnen komma till mig". Oavsett om du räknar dig som kristen eller har någon annan tro eller ingen tro alls, är det nu dags att manifestera vår mänsklighet och visa på hoppet och kärleken.

Min mailadress: mailto:[email protected]
Mer info om mig: www.bedrup.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback