Jag är med i Rapport kl. 2130 torsdagen den 24 juli...

400 000 barn lever med föräldrar med risk eller missbruk, påvisar en alldeles färsk rapport från Folkhälsoinstitutet idag.


Med anledning av den rapporten tar Rapport i TV, Sveriges Radio TV, upp detta och där skall jag vara med i ett inslag på 3 minuter idag för att som GLÖMT BARN ge fokus på denna fråga som förstör framtiden för så många barn. Se rapport här!!!!

Man är glömt barn då ingen ser en. Varken familj, omgivning, vänner, skola eller forskningen.

Barn i dessa familjer kan ta sig fyra oilka roller förenklat beskivet; Hjälten, Clownen, Tapetblomman och den sista som innebär en utagerande roll, Rebellen.

Man kan inte förändra något man inte erkänner.

Uppmaning! Låt oss tillsammans bilda en frisk organisation som stödjer dessa barn och utbildar lärare, präster etc. FINNS DET NÅGON KREATIV FINANSMAN MED HJÄRTAT PÅ RÄTTA STÄLLET som vill hjälpa mig med ett bygge av ett nätverk för dessa barn. Satsa på barnen, det är vår framtid. Kontakta mig för dig som vill stödja detta livsviktiga arbete.

Kontakta mig: [email protected]
Mer info: www.bedrup.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback