Möt jorden runt hojåkare....

Teologi (läran om Gud) ligger mig varmast om hjärtat gällande kunskaper (men det är tron som räknas, inte dogmatiska kunskaper där människan försöker fånga in Gud i. Gud är alltid större).

Men att åka hoj, cruisa fram på min Harley. That´s life....

image166

Nyfiken på en som åkt långt, snart hemkommen från sin jorden runt resa. Kolla in Fredrik Perssons jorden runt blogg. Han skriver på sin blogg: "Fredagen den 10 augusti kommer jag att vara hos Touratech i Lidköping och berätta om min resa. Ta med er korv så fixar vi grillen. Jag kommer att visa lite bilder från resa och berätta om mina upplevelser"

Fredagen den 10 augusti mellan 17-20
Touratech
Brantabäcksgatan 4
531 33 Lidköping, Sweden
GPS: N58 29.890 E13 10.982

En vanlig snubbe som förverkligar sin dröm. That´s life..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback