Hon flög som en ängel bland molnen....

image260


EN STOR DAG IDAG!


Ett undantag. Brukar aldrig skriva om Familjen, förutom idag.

Felfri ridning och på en bra tid, så här får hon en medalj. Min dotter är en bra människa och dessutom red hon fantastiskt idag.

Jag bad och hon flög som en ängel bland molnen, långt, långt över hindren. Som jag förstår var det någon som lyssnande och hjälpte till. Men både hon och hästen har jobbat hårt och länge för framgången.

Grattis säger en stolt pappa och mamma. VI ÄLSKAR DIG!

P.S - Hästen hade en fin nos, vågade klappa den för första gången. även om jag fick svårt att andas sedan, var det värt det, då han hade flugit med bägge mot himlen idag D.S.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad roligt! GRATTIS!

2007-09-23 @ 17:46:40
Postat av: Mikael

Tack Åsa
Stor Frid till Er alla.

2007-09-23 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback