En alkis till som vågar berätta vem han är.....

Jag säger det varje dag. Varje dag. Vi är fler. Många fler än du i din absolut vildaste fantasi kan tänka. Tyvärr....

Vem är du? Hur fyller du ditt inre hål? Får du lida? Får någon annan lida för detta? Tänk efter. Ärligt!
image76


I
dagens tidning skriver poeten Marcus Birro träffsäkert om sin alkoholism. Han har också kommit ut från helvetet för att leva en dag i taget. Läs hela enl. ovan länk. Gör det. Känner du eller någon i din närhet igen sig????? Låt den du misstänker har problem läsa den och hör sedan om den känner igen sig. Ärligt!

"Jag tar en dag i taget. Men jag vet varifrån jag kommer. Jag vet att ett glas är för mycket och tusen för lite. Den sluddriga blicken under smutsiga hårtestar från nerpissade gubben på bänken, är också min blick. Jag hann undan i tid. Det är enda skillnaden".

Vågar du berätta om din brustenhet? Kommentera här!!!!


Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback