Vissa dagar är tyngre...

Hur är det?
Toppen!

Svarade faktiskt så igår. Orkar inte vara negativ eller förklara.

En promenad från Stadsbiblioteket till bilen vid Botaniska Trädgården tog igår 45 minuter. Borde ta 15 minuter.
Ont överallt. Hostade så mina studiekamrater nog blev galna. 

Sex veckor. Och idag näsblod. Skulle har opererats idag, men det blev inställt pga. att läkaren också var sjuk. Har väntat i många år, så några veckor längre är ok.
image510
Axlarnas värk innebär att varje dag de senaste 6 åren gått på envishet.  Men de finns ju de som har de mycket värre. Har ju ett uppdrag.

När man ser på reklam för andra länders turistorter blir man inte sugen, när kraften inte finns. Man vill ett enda - att bli frisk.

Tänk så många som mår dåligt jämt...
Blir då tacksam för min erfarenhet igen. Om man varit där, vet man vad man talar om.

Igår hade jag verkligen sett fram mot att fira i min självhjälpsgrupp, som jag skulle firade 5 år i. Orkade inte vara kvar i Uppsala, utan åkte hem. Är nog viktigt att berätta för andra att man kan leva ett bra meningsfullt liv utan alkohol, därav mitt valda beslut att vara offentlig med min alkoholism. För den Andres skull.

Gud har varit god mot mig trots prövningar de senaste 5 åren.
Må även du vända dig till din Skapare både gällande glädje och sorg.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter tungt. Jag kan bara hoppas att allt snart vänder för dig. Det trista är att om du sagt som det var till personen som fråga dig hur du mår. Så är det inte säkert att hon/han hade lyssnat. Därav väljer man nog ofta att säga att man mår bra, fast man inte gör det. Man väljer det ju också av den orsaken som du skrev. Att man inte orkar förklara, om det skulle vara så att personen skulle lyssna.
Detta blev djupt.....

2008-02-21 @ 16:48:01
Postat av: Charisma

Hej, tittade in igen... Vi lovar att Be för Dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback