Caroline av Ugglas är viktig....

ÄNTLIGEN!

- Till att börja med så måste jag säga, har med hjälp av de duktiga på www.blogg.se
fått ordning på denna min blogg, så man kan se alla länkar osv. Tack!

Caroline av Ugglas  (läs om henne i dagens Expressen) verkar dyka upp överallt (ja, som en ...) inom media Sverige nu. Fast verkligheten är nog den, att vi alla behöver någon som vågar vara sig själv och visar på sin svaghet, dvs. visar att hon är en människa, med tankar, fel, brister och styrkor. Hon kan oroa med sitt scenspråk.

Forstätt Caroline, du behövs!

Alla som vågar och kan eller blivit annorlunda är ett hot.
Se på Jesus.

Kommentarer
Postat av: Miss White

tänk att just det tänkte jag med när jag såg henne igår kväll. Hon var en frisk kontrast till alla överstylade kvinnliga artister som brukar medverka i dylika sammanhang.

2007-02-25 @ 20:13:14
Postat av: Mikael

Hej Miss White!

-Håller med dig (och mig)! Börjar tröttna på ytan och det är väl "skolfröken" som vann en av deltävlingarna ett bevis på! LÅt det äkta dominera.

2007-02-26 @ 09:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback