Andas...

Färdig. Har inlämnat alla pm gällande bibelsyn, uppsatsen: "Borde Svenska Kyrkan erbjuda druvjuice i nattvarden" samt har gjort färdigt hemtentan i sociologi.

Imorgon är det Örebro, söndag Stockholm (se gårdagens blogg) där jag skall samtala, förhoppningsvis.
image290
Tack Gud för att du hjälper mig varje dag och så här långt genom min utbildning.

Vem kunde tro att jag skulle kunna klara, lära och orka mig genom min utbildning och nya livsväg så här långt.

Ibland förstorar, ibland förminskar man sig själv och många gånger inser man inte varifrån kraften kommer, utan begränsar sig till sig själv och kan då få panik.

Nu inväntar jag nåden gällande lärarnas bedömningar.

Dags att andas, ta del av Helige Ande sålunda genom att få påfyllning genom den Heliga Skrift.

Kommentarer
Postat av: kyrksyster

Du mailade mig om din uppsats för ett tag sen... försökte svara på det men fick bara felmeddelande...

Vill gärna läsa!

Postat av: Mikael

Hej!

-Mailar över den i slutet av kommande vecka, då en är färdig!

Allt gott.

2007-10-28 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback