Borde Svenska Kyrkan erbjuda druvjuice i nattvarden...... JA!!!!!!!!!!!!!

image298

UNGA TJEJER LURAS TILL SEX PÅ FYLLAN
......Se nedan.
Läs mer här....
"18-åriga Pia Cossa Åkesson ? en av deltagarna i programmet ?Top model? ? känner igen problemet.
? I Sverige dricker unga tjejer så sjukt mycket, säger hon.
Hon har själv hånglat med killar utan att komma ihåg det men det har aldrig gått så långt som till sex.
? Jag är inte den som följer med folk hem. Jag kanske som-
nar på toaletten i stället, säger hon.
Hon berättar om tjejkompisar som efter för många glas glömmer bort sina killar och går hem med andra."

MIN C-UPPSATS: "BORDE SVENSKA KYRKAN ERBJUDA DRUVJUICE I NATTVARDEN" (i systematisk teologi)
-är högst intressant i vårt samhälle där alkoholen skördar offer i våldets tecken bl.a.!

Fick den bedömd och tillbaks idag och fick högsta betyg. Det som är intressant med detta är att den således bedöms trovärdig. Min slutsats efter mina flera olika bevekelsegrunder är att klart Ja!
  • Vore intressant att åka runt och diskutera denna i Svenska Kyrkan med mitt "insider-perspektiv".......
Undrar om kyrkan vill eller bör se denna? Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Mikael!

Ett stort GRATTIS till dig. Vad roligt att du fick högsta betyg på din uppsats.

2007-11-01 @ 11:33:36
Postat av: Mikael

Tack Åsa!

Det var inte det viktigast, även om det var roligt måste medges, utan att den inte bara blev godkänd, utan
som jag tolkar det även erkänd.

Har gjort denna för alla som lider.

Allt det bästa.

MVH. Mikael

2007-11-01 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback