Tack för de fina orden.....

Jag vet. Det är Sverige. Man får inte lyfta sig över det vanliga, men.....

Det är inte jag som skall ha äran.
Det är Gud som leder mig och som gett mig och dig gåvorna.


Roligt med "feed-back" från helgens vittnesmål om min tro och väg. Tack Sun.

image297"Mikael Mikael!
Jag har haft många gäster och präster i mina dar till körerna och en del riktigt bra, men aldrig någon så inspirerande som du. Den generositet du har som delar med dig av livet är unik och berörande och jag ber Gud verkligen att du aldrig slocknar för det är MÅNGA som behöver höra dig!!! TACK ...Du måste komma tillbaka!

Du och Per-Erik skulle ut på krogturné tillsammans och fånga de som aldrig går i kyrkan med era gåvor. Fundera på det!!"

Avslutar med de viktiga orden i den fina bok jag fick efteråt i söndags, med citat av Martin Luther King. Därför är det viktigt att vi delar med oss av stärkande ord till varandra. De är alldeles för få i den kristna världen, tror jag. Man vågar inte se, vågar inte hjälpa - framförallt när det börjar blåsa lite. Har jag märkt.
  • "In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback