Återigen är jag i Budbäraren...

Även i februarinumret av den kristna tidningen Budbäraren är jag med (fota nedan av förra numret).
Nu från vinterkonferensen från Betlehemskyrkan, där jag bl.a. tillsammans med Ingela Agardh medverkade.

image515
Återigen kan jag tycka att journalister borde härröra till vad man säger och inte vad de tror man sagt.

Det står här att jag gillar "mer de moderna uttryckssätten för att kommunicera evangeliet, som via bloggande, än via de gamla kristna uttrycken som att vittna bl.a".

Om både församlingens präst och journalisten var kvar till slutet aktuell kväll, där jag just vittnade och predikade, skulle de säkert haft en annan och korrekt kunskap. Alla sätt utom de dåliga är bra, det ena förtar inte det andra.

Det är därför jag numera alltid vill läsa och godkänna intervjuer med mig innan de publiceras. Varje gång har de varit flera faktafel, då journalister lagt egna tankar till min story. SKÄRPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback